بیت کوین 150000 دلاری در راه است!

مارک یوسکو، مدیرعامل و بنیانگذار Morgan Creek Capital می گوید که بازار صعودی بیت کوین تازه شروع شده است.

به گزارش جهان تیتر و به نقل از dailyhodl، یوسکو طی مصاحبه ای در کانال یوتیوب The Wolf of All Streets گفت که قیمت بیت کوین تا اواسط سال آینده می تواند به شش رقم برسد. رقمی که به گفته وی ارزش منصفانه بیت کوین را دو برابر خواهد کرد.

به گفته یوسکو، ارزش منصفانه بیت کوین بر اساس اثرات شبکه یا تعداد کاربران و استخراج کنندگان بیت کوین برآورد می شود.

یوسکو می گوید:

ارزش منصفانه بیت کوین ممکن است در چرخه صعودی فعلی به 75000 دلار یا 80000 دلار برسد، بیایید 75000 دلار را به عنوان یک احتمال در نظر بگیریم.
بنابراین، سرمایه گذاران تا زمانی که بیت کوین به ارزش منصفانه خود برسد، خرید خواهند کرد. علاوه بر این، سرمایه گذاران جدید، از جمله معامله گران و سرمایه گذاران خطرپذیر، وارد بازار می شوند، زیرا هجرها در حال فروش هستند. توجه داشته باشید که هنوز امکان پیوستن قماربازان به بازار وجود دارد.
از نظر تاریخی، به محض ورود بیت کوین به بازار و افزایش اهرم، بیت کوین از ارزش منصفانه خود فراتر می رود و به طور بالقوه تا 2 یا 3 برابر سطح مظنه 75000 دلار رشد می کند.
فکر نمی‌کنم در این چرخه به ۲ یا ۳ برابر ارزش منصفانه برویم، زیرا فکر می‌کنم موقعیت‌های اهرمی کمتری در بازار وجود دارد. ارزش منصفانه احتمالاً دو برابر می شود. یعنی به 150 هزار دلار می رسیم.
بنابراین بین روز شکرگزاری امسال تا ژوئن سال آینده (خرداد 1404) به رکورد جدیدی برای بیت کوین خواهیم رسید.

با این حال، کهنه‌کار صندوق تامینی می‌گوید که بیت‌کوین و سایر دارایی‌های رمزنگاری احتمالاً از هم‌اکنون تا بالاترین رکورد جدید بیت‌کوین تحت یک اصلاح شدید قرار خواهند گرفت.

او در نهایت گفت:

بازار ارزهای دیجیتال هنوز رکودی را تجربه نکرده است و پیش بینی می شود در ژوئن (خرداد سال آینده) شاهد آن باشیم. رویداد نصف شدن بیت کوین در سال 2024 هنوز در پیش است و یک رویداد مهم دیگر نیز دارد، انفجاری شبیه به SpaceX که قرار است بعد از ماه مارس اما قبل از فصل مالیاتی امسال برگزار شود. منتظر موج دیگری از فروش در آینده نزدیک باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا