5 کشته در سقوط بالگرد تفنگداران آمریکایی + جزییات

حوادث رکنا: یک بالگرد نظامی آمریکایی که با 5 سرنشین از شهر لاس‌ وگاس در ایالت نوادا به سمت ایستگاه هوایی میرامار در ایالت کارولینای جنوبی پرواز می‌کرد، در نزدیکی شهر سن‌دیگو سقوط کرده است.

5 کشته در سقوط بالگرد تفنگداران آمریکایی + جزییات

به گزارش رکنا، گروه‌های جستجو و نجات یک بالگرد تفنگداران دریایی آمریکا را پیدا کردند که در مسیر خود بین منطقه لاس وگاس و ایستگاه هوایی میرامار در نزدیکی سن دیگو سقوط کرده است.

عوامل امدادی در حال تلاش برای یافتن پنج تفنگدار آمریکایی سرنشین این بالگرد سوپر استالیون CH-۵۳E در نزدیکی جنگل ملی کلیولند واقع در شهرستان سن دیگو در جنوب ایالت کالیفرنیا هستند.

آتش نشانان و آمبولانس‌ها در حال تلاش برای رسیدن به محل هستند، اما زمین گل آلود و شیب دار رسیدن خودروهای اورژانس به محل سانحه را دشوار کرده است.

اداره امداد و نجات سن دیگو در پستی که در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد، از بارش برف در منطقه سقوط این بالگرد خبر داد.

از سوی دیگر کلانتر شهرستان سن دیگو گفت که حدود ساعت ۱:۵۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی) تماسی برای کمک دریافت کرده و یک بالگرد را به منطقه جستجو اعزام کرده است اما این بالگرد به دلیل شرایط جوی نامساعد نتوانست به منطقه جست وجو نزدیک شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جزئیات وضعیت سقوط یا محل احتمالی تفنگداران دریایی گم شده در دسترس نیست.

به گزارش ایرنا، یک بالگرد نظامی ایالات متحده حاوی پنج تفنگدار این کشور به طور مرموزی در ایالات کالیفرنیا ناپدید شده است.

ستاد تفنگداران دریایی آمریکا گفته است که گروه‌های جستجو و نجات ایالت کالیفرنیا در جستجوی بالگرد نظامی مفقود شده حامل پنج تفنگدار نیروی دریایی این کشور هستند.

بالگرد سوپر استالیون CH-۵۳E سه‌شنبه شب از زمین بلند شده بود که تاخیر آن به پایگاه هوایی میرامار گزارش شد. گفته می‌شود این بالگرد نظامی از پایگاه نیروی هوایی کریچ در نزدیکی لاس وگاس به مقصد سن‌ دیگو حرکت کرده ولی هنوز خبری از آن نیست.

پایگاه تفنگداران دریایی سن دیگو از گشت هوایی غیرنظامی این ایالت درخواست کمک کرده است.

مسئولان گشت هوایی و اداره آتش‌نشانی سن‌ دیگو گفتند که آتش نشانان در نقطه‌ای که آخرین بار بالگرد موقعیت خود را اعلام کرده بود، چیزی پیدا نکردند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا