الگوی تکراری در قیمت کاردانو. ADA به 7 دلار؟

پس از سال ها انتظار، سرانجام اکوسیستم کاردانو در سال 2023 رشد کرد. رشد این اکوسیستم باعث افزایش تقاضا برای توکن بومی ADA شده و اعتماد سرمایه گذاران را دوباره به دست آورده است.

به گزارش جهان تیتر و به نقل از فینبولد، اکثر طرفداران کاردانو خود را برای تکرار رشد صعودی و تکرار قیمت 3.00 دلار در سال 2021 آماده کرده اند.البته برخی از تحلیلگران با بررسی الگوهای قیمتی انتظار رشد تا 7 دلار را دارند.

به گفته تاجر مشهور ارزهای دیجیتال علی مارتینز، قیمت ADA از سال 2020 تقریباً 3000 درصد افزایش یافته است و به بالاترین حد خود در سال 2021 رسیده است. علاوه بر این، مارتینز به تکرار احتمالی الگوی که باعث افزایش قیمت کاردانو در سال 2021 شد اشاره می کند. طبق تحلیل او، کاردانو پس از گذراندن دوره تثبیت در سال 2021، رشدی به 3.10 دلار را تجربه کرد. به گفته این معامله گر، ADA بین سال های 2024-2025 می تواند به 7.00 دلار برسد.

تحلیل قیمت کاردانو به 7 دلار می رسد

کاردانو در حال حاضر با قیمت 0.51 دلار در محدوده تثبیت 664 روزه معامله می شود. این رویکرد قیمت مشابه الگوی 667 روزه 2020 است. علی مارتینز معتقد است که قیمت با افزایش احتمالی تا 0.80 دلار رشد کرده و پس از اصلاح به 0.60 دلار خواهد رسید و پس از آن روند صعودی خود را آغاز خواهد کرد.

نمودار تحلیل قیمت کاردانو
نمودار تحلیل قیمت کاردانو تایم فریم 3 روزه

مرحله ادغام فعلی کاردانو نشان دهنده تکرار رفتار قیمتی اواخر سال 2020 است. اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است شاهد از سرگیری روند صعودی ADA در ماه آوریل باشیم. ادامه این الگو به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش به سمت 0.80 دلار، یک اصلاح مختصر تا 0.60 دلار و سپس افزایش تا 7 دلار شود.

با این حال، نگاه به عملکرد قیمت گذشته و پیش‌بینی رویدادهای آینده بر اساس آن چندان قابل اعتماد نیست و قیمت می‌تواند بدتر یا بهتر از حد انتظار عمل کند. بنابراین، درک عرضه و تقاضای سکه ADA برای پیش بینی آینده کاردانو مهم است.

به عنوان مثال، کاردانو در حال حاضر از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) با 352.53 میلیون دلار در رتبه دوازدهم قرار دارد. اگرچه این رقم دستاورد خوبی برای اکوسیستم کاردانو است، اما در مقایسه با ارزش بازار 18.27 میلیارد دلاری ADA، نسبتاً کوچک است. بر اساس این تحلیل، برخی از تحلیلگران معتقدند که این اعداد نشان می دهد که سرمایه گذاران برای استفاده در پروتکل های مالی غیرمتمرکز بیش از حد خرید می کنند. بنابراین بهتر است قبل از خرید و سرمایه گذاری تمامی عوامل موثر بر قیمت را بررسی کنید تا از زیان های احتمالی جلوگیری شود.

این مقاله بر اساس منابع رسانه ای و نظر کارشناسان بازار نوشته شده است و به منزله مشاوره مالی نیست. Valex هیچ تصمیم مالی بر اساس این محتوا را تایید نمی کند. لازم است قبل از هر سرمایه گذاری تحقیقات کاملی انجام شود و از مشاوران مالی خبره و مورد اعتماد کمک گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا