تیراندازی اشتباهی که باعث مرگ جوانی در پمپ بنزین جنت آباد شد! + جزییات

موتورسوار جوان در پمپ بنزین جنت آباد هدف تیراندازی مرگبار قرار گرفت و قاتل مسلح به زودی دستگیر شد.

به گزارش جهان تیتر؛ ظهر دوم آبان ماه ماجرای مرگ پسر جوانی که یک ماه پیش مورد اصابت گلوله مرد جوان قرار گرفت و به کما رفت و پس از انتقال به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی (ره) جان خود را از دست داد.

با مرگ پسر جوان مورد اصابت گلوله پلیس وارد عمل شد و بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه. شروع به کار کرد تا راز این جنایت را کشف کند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که این جوان ماه گذشته در درگیری مسلحانه در پمپ بنزین جنت آباد مورد اصابت گلوله مرد جوانی قرار گرفته و فرد مسلح پس از اصابت گلوله متواری شده و پسر جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. معده و پا در بیمارستان بستری شده است.

تحقیقات پلیسی ادامه یافت و خیلی زود مرد مسلحی که قصد خروج از کشور را داشت قبل از خروج از کشور در اردبیل دستگیر و در همان ابتدا به تیراندازی خونین پسر جوان در پمپ بنزین جنت آباد اعتراف کرد.

قاتل فراری در اعترافات خود گفته است که قصد کشتن موتورسوار جوان را نداشتم و می خواستم سرنشین راننده پیک موتورسیکلت را هدف قرار دهم که شلیک اشتباه من باعث مرگ مرد جوان شد.

بر اساس این گزارش، متهم به دستور بازپرس امیرحسینعلی مردان از شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا